Een goede huisstijl is een grafische weerspiegeling van uw bedrijfsactiviteiten. Wij helpen u graag deze doorvertaling te maken en uit te voeren. Met de komst van Internet en de stijgende populariteit van Social Media is er ook een toenemende behoefte aan een passende online huisstijl. We geven u graag advies over welke communicatiemiddelen u het beste in kunt zetten om uw doelgroep zo effectief mogelijk te bereiken.

DELFT FRINGE FESTIVAL
Om het festival een betere uitstraling te geven is de nieuwe huisstijl ontwikkelt. Strak, eenvoudig en opvallen waren de steekwoorden. Er is een krachtig logo neergezet geinspireerd op street art, geen franjes maar een duidelijke lijn. De huisstijl bevat naast het reguliere drukwerk een nieuwe brochure en diverse sign producten.

D-VOTED
Een recent ontwikkelde huisstijl voor D-VOTED Advies, management en coaching. Een nieuwe onderneming met een brede kennis van logistiek management met sterk internationaal karakter. Gekozen is voor strakke eenvoudige huisstijl. Met als basis een bestaand lettertype is het nieuwe woordbeeldmerk gevormd. De onderling verbindende vorm staat voor binding en concentratie op de kern van elk project.

Carl van Kuijck
Door de jaren heen had Carl van Kuijck geen eenduidige huisstijl meer. De verschillende uitingen waren niet meer op elkaar gestemd. De opdracht was om de huisstijl aan te passen aan het huidige tijdsbeeld, waarbij een aantal elementen uit het voorgaande ontwerp bleven behouden, als eerbetoon aan deze ontwerper.

Expert aan huis
Computerhulp door een expert aan huis is wat Expert aan huis zowel de consumenten als zakelijke markt wil bieden. De opdracht was een krachtige en opvallende huisstijl. Er is gekozen voor een sterk kleurcontrast waarbij het logo goed opvalt. De button verwerkt in het logo legt automatisch de link naar automatisering.

FeedFarm
Deze distributeur van dierengeneesmiddelen en voedingssupplementen beschikte tot voor kort alleen over een logo. Een huisstijl ontbrak en de communicatiedragers hadden geen eenduidige uitstraling. De opdracht was om huisstijl te ontwerpen met een natuurlijke uitstraling. Er is gekozen voor een beeld en een goed vormgegeven lettertype dat bruikbaar is voor meerdere communicatiedragers.

Forces
Dit dienstverlenende bedrijf in Toronto Canada bestond al een aantal jaar, maar had nog geen huisstijl. Bijzonder aan deze opdracht is dat wij de klant nooit persoonlijk hebben ontmoet. Via alle moderne communicatiekanalen hebben we overlegd en zijn we tot een geslaagde huisstijl gekomen. Wij zijn er trots op dat ook alleen online communiceren kan resulteren in een huisstijl met een persoonlijke touch die de klant raakt.

Grafimates-Dane
Deze leverancier voor de zeefdrukindustrie was toe aan een nieuwe website. Tijdens de briefing werd duidelijk dat een krachtige en onderscheidende huisstijl ontbrak. De uitdaging bij het ontwikkelen van een huisstijl was het vermijden van clichés. Veel grafische bedrijven verwerken in hun huisstijl de bekende CYMK kleuren of voor de hand liggende pictogrammen, voor Grafimates-Dane was dit geen optie. Het ontwikkelde logo is gebaseerd op de kleurencirkel: een cirkel die verschillende kleuren aan elkaar verbindt. Deze verbinding staat symbool voor de kennis van materialen, apparatuur en technische kennis waar Grafimates-Dane bekend om staat.

VUNQ
Vunq ondersteund culturele organisaties op het vlak van management, marketing en boekingen. Een jong en ambitieus bedrijf verdient een ambitieuze huisstijl. In deze branche is creativiteit en flexibiliteit een vereiste en dat is wat deze huisstijl moet uitstralen.
Een passende huisstijl
Ontwerpstudio FUNck ontwerpt, ontwikkelt en creëert een huisstijl die bij u past en adviseert daarnaast graag over de te kiezen communicatiemiddelen. Heeft u al aan de volgende communicatiemiddelen gedacht?
- Logo’s
- Visitekaartjes
- Compliment Cards
- Brief- en factuurpapier
- Enveloppen
- Uitnodigingen
- Cadeaubonnen